Billede

EURODAN | SHOWROOM

Hos Eurodan havde de et ønske om at skifte strategi fra at have materialerum til at kunne præsentere de mange muligheder ved et huskøb, i et showroom.
Det skulle være et shop-in-shop koncept, hvor kunden føler at mulighederne bliver gjort overskuelige, og samtidig fremvist på en flot og overskuelig måde.

Fra ide til kontakt:
For at kunne løse denne designopgave, har et udvalg, blandt andet bestående af regionsdirektøren hos eurodan-huse Midt- og Nordjylland, sat ringe i vandet. Efter en grundig forventningsafstemning kunne Eurodan konkludere, at de var på jagt efter tidsløst inventar i højt eksklusivt kvalitet, der var fleksibelt og let kunne omrokeres uden der skulle bores og males. Kontakten til PRIP Inventar blev sat i gang, og indretningskonsulenten, hos PRIP Inventar, kunne starte projektet.

Hvordan har samarbejdet været:
Eurodans regionsdirektør fortæller omkring samarbejdet. ”Allerede før vi havde kontaktet PRIP Inventar, havde vi fået lavet en tegning af hvordan vores showroom skulle se ud. Men skulle vi følge det tilbud, ville det blive alt for dyrt og omfatteligt”. Han fortsætter, ”vi valgte derfor at screene markedet for mulige standardløsninger, som stadig ville kunne leve op til vores krav omkring kvalitet, service og fleksibilitet. Det var her jeg fandt PRIP Inventar på nettet."

”Fra første kontakt, til der lå et tilbud, gik der ikke længe. Indretningskonsulenten, har været utrolig hurtig og serviceminded i hendes tilgang til os som kunde”. Kunden afslutter med, ”Jeg vil her til sidst gerne understrege, at det ikke er selve rillepanelsystemet, der har gjort, at vi har handlet med PRIP Inventar. Nej, det er hele pakken, som har gjort udslaget. Medarbejderne, servicen og hjemmesiden, så alt i alt er vi fuldt ud tilfredse med PRIP Inventar”.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede