Billede

KOP & KANDE | SKANDERBORG

Ny Kop & Kande med personlig stil

På hovedgaden i Skanderborg ligger der en Kop & Kande butik. Her har de fået mulighed for at starte butikken op helt fra bunden, og indretningen har de lavet i tæt samarbejde med os.

- Det har været virkelig spændende at starte helt fra bunden med en tom butik. Vi skulle tage stilling til, om vi skulle indrette med leverandør-inventar, eller om vi selv skulle sætte vores tanker og ideer i spil, og udvikle vores eget koncept i konceptet. Vi valgte det sidste.

Nordshop med inden lejekontrakten var underskrevet
Allerede inden lejekontrakten var skrevet under, havde indretningskonsulenten været med inde i lokalerne.

2 uger og klar til salg

Fra de havde besluttet sig for inventaret til butikken, gik der blot 14 dage, så var butikken klar til at tage imod kunderne.

- Mange inventarfirmaer er ikke lagerførende i disse år, men PRIP Inventar havde alt på lager, hvilket var helt afgørende for os. Inventarfirmaets montør var virkelig effektiv og havde samme sans for detaljen, som vi har, så han kom også med forbedrings forslag undervejs, så vi i dag har fået den butik, som vi har ønsket.

De to butiksejere slår dog fast, at man som kunde ikke er i tvivl om, at det er en Kop & Kande butik de handler i, men ifølge dem selv har de udfordret konceptet.

Købte det rigtige fra starten
Ejerne mener, at deres investering hos PRIP Inventar har været givet godt ud.

- Det har været en stor investering, så det skal bare fungere fra starten, og det har det gjort. Vi skulle have så få lukke dage som muligt, da der jo gerne skulle kunder i butikken med det samme. Det vi har undgået er, at bestille for meget eller forkert inventar, som i så fald ville forsinke processen. PRIP Inventar regnede præcist ud, hvad vi skulle bruge af hyldemeter, kroge mm., så vi fik købt det rigtige fra starten, det var en kæmpe fordel.

Det var vigtigt for os med rådgivningen, vi var jo fyr og flamme, og ligegyldigt hvornår vi kontaktede konsulenten med et spørgsmål, så var hun hurtig til at svare retur. Det betød, at processen hele tiden blev holdt i gang. Der er ikke noget værre end at skulle afvente et svar på noget, så resten derved bliver sat i stå.


Brug for ny indretning og inventar?
Er I blevet inspireret og har brug for PRIP Inventar hjælp til indretningen af Jeres butik, eller har brug for nyt inventar, så står vores Indretningskonsulent og resten af teamet hos Inventarbutik klar til at hjælpe Jer.

Vi ser frem til at høre fra Jer.

PRIP Inventar
Egeskovvej 5
DK-8700 Horsens
Tlf. 81 10 20 30
info@prip-inventar.dk

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede