Billede

LYNGE PAPIR OG KONTOR

Flytning var lig med nyt inventar hos Lynge Papir & Kontor A/S.

Lynge Papir & Kontor A/S i Silkeborg flyttede til større lokaler og mente, at de i den forbindelse skulle bruge nyt inventar, så butikken kunne få et nyt og inspirerende udtryk. Skulle der indrettes med basisinventar, eller skulle der sættes koncepttanker og ideer i spil?

Valget blev det første. Markedet blev screenet, og to tilbud kom på bordet. Efter videre afstemning blev PRIP Inventar valgt som leverandør, og samarbejdet kunne begynde. ”Det har været en meget speciel og lærerig proces for mig, og for os som virksomhed, men jeg føler, at vi har truffet de rigtige valg”, fortæller virksomhedens direktør.

Samarbejde er nøglen til succes
Begejstringen over samarbejdet var stor, da direktøren blev spurgt, hvordan hele processen havde været. Han fortæller, ”Teamet hos PRIP Inventar har leveret en rigtig god service, og ikke mindst sparring, for at få butikken til at se ud som den gør”. Han fortsætter, ”vi er meget tilfredse med den behandling, vi har fået hos PRIP Inventar”.

Lynge Papir & Kontor undgik at bestille for meget eller forkert inventar, da konsulenten fra PRIP Inventar, med tekniske tegninger kunne regne præcist ud, hvad der skulle bruges af hyldemeter, kroge mm., så det rigtige blev købt fra starten af.

Fra virksomheden lagde deres ordre til levering, gik der ikke længe. Og var der reklamationer, var direktøren meget tilfreds med administrationen fra PRIP Inventars side. Han fortæller, ”reklamationer og anden form for henvendelse bliver behandlet hurtigt og meget professionelt, og vi har ikke oplevet, at et problem ikke har kunnet løses”. Han afslutter ”vi vælger PRIP Inventar igen, hvis vi skal have suppleret op”.

Løsningen er meget fleksibel
Hos Lynge Papir og Kontor mener de, at løsningerne fungerer efter hensigten, og de er glade for den store fleksibilitet, løsningen giver dem. Muligheden for at kunne hænge produkter fra gulv til loft ved hjælp af forskellige rillepanelløsninger, som giver uendelige muligheder for virksomheden, som har mange småting i deres produktsortiment.

Har Lynge Papir og Kontors historie givet anledning til tanker omkring fornyelse af dit butiksinventar, kan vi altid kontaktes på telefon 81102030, eller email info@prip-inventar.dk

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

LYNGE PAPIR OG KONTOR 

Da Lynge Papir og Kontor A/S i Silkeborg skulle flytte til nye og større lokaler, var der i den forbindelse brug for nyt butiksinventar. Butikken skulle nemlig optimeres med et nyere, mere moderne og inspirerende udtryk. Hertil skulle der indrettes med basisinventar og inventar til kontorartikler, så butiksvarerne rigtig kunne få lov til at komme i fokus.

Efter en grundig markedsundersøgelse og flere fornuftige tilbud faldt valget på PRIP Inventar som deres leverandør – og så kunne samarbejdet begynde. “Det har været en meget speciel og lærerig proces for mig, og for os som virksomhed, men jeg føler, at vi har truffet de rigtige valg” fortæller virksomhedens direktør.

Et godt samarbejde er nøglen til succes 

Hos PRIP Inventar er samarbejdet og god kommunikation med vores kunder i højsædet, og det blev der også lagt mærke til i vores samarbejde med Lynge Papir og Kontor A/S. “Teamet hos PRIP Inventar har leveret en rigtig god service, og ikke mindst sparring, for at få butikken til at se ud som den gør,” fortæller butikkens direktør, hvorefter han fortsætter, “Vi er meget tilfredse med den behandling, vi har fået hos PRIP Inventar”.

Deres behov for inventarløsninger blev nøje målt og beregnet af en konsulent fra PRIP Inventar. Derved undgik firmaet at bestille for meget eller for lidt inventar til butikken. Butiksdirektøren bemærker også den hurtige leveringstid samt hurtige reklamation: “Reklamationer og anden form for henvendelse bliver behandlet hurtigt og meget professionelt, og vi har ikke oplevet, at et problem ikke har kunnet løses,” udtaler han og afslutter: “Vi vælger PRIP Inventar igen, hvis vi skal have suppleret op”.

Find mere inspiration i vores mange cases 

Hos PRIP Inventar er vi stolte over vores kunder, og vi tilbyder derfor et indblik i vores mange forskellige samarbejder, så du har mulighed for at blive inspireret. Foruden Lynge Papir og Kontor A/S favner vores sortiment bredt i butiksverdenen. Ønsker du at se flere cases, kan du med fordel kigge med hos Royal Jewellery, AL-KO Ginge og KM Mode for bare at nævne et par stykker. Vi har butiksinventar til kontorforsyning og inventar til kontorartikler.

Kunne du tænke dig at få et godt tilbud, ønsker du vejledning i vores produkter eller noget helt tredje? Så er du altid velkommen til at kontakte os. Hos PRIP Inventar tilbyder vi dig gratis hjælp og vejledning til både nye såvel som eksisterende kunder.